دولت و وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را دریابند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی‌سهل‌‌آبادی:
 
دولت و وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را دریابند
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری مشکلات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاهی که وظیفه خطیر تربیت معلم را در جامعه بر عهده دارد با بی‌توجهی مسئولان در فشارهای متعدد مالی و کمبود بودجه‌ای محصور شده است.

دولت و وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را دریابند

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح مشکلات دانشگاه فرهنگیان٬ گفت: مشکلات متعدد مالی این دانشگاه در سال گذشته و همچنین کاهش اعتبارات آن در بودجه 93 مواردی است که با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده است.

 

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب بالای دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نیازمند اعتبارات کارآمد برای ارایه خدمات است٬ افزود: این دانشگاه با وجود آنکه نیروی فرهنگی کشور را تربیت می‌کند اما متاسفانه از بی‌مهری مسئولان در تخصیص اعتبارات در رنج است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه کاهش اعتبارات دانشگاه فرهنگیان که یکی از محورهای مهم سند تحول بنیادین است مشکلات بی‌شماری را در آینده نزدیک برای این دانشگاه ایجاد خواهد کرد٬ گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان با اینکه آمار جذب دانشجوی بالایی را دارد اما از اعتبارات کافی بی‌بهره‌ است.

وی با بیان اینکه خواسته نمایندگان مردم در مجلس توجه جدی مسئولان از جمله وزارت آموزش و پرورش و دولت به رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان است٬ تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان جایگاهی اساسی و مهم در پرورش معلم جامعه باید از اختصاص اعتبارات کافی برخوردار باشد.

خسروی سهل‌آبادی با بیان این مطلب که در حال حاضر ما در شرایط جنگ نرم به سر می‌بریم٬ افزود: بی توجهی به رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان یعنی مهم نبودن آینده نسل دانش‌آموز کشور چرا که باید در زیر دستان معلمانی تربیت شوند که در این دانشگاه مراحل تحصیل خود را پشت سر گذاشته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توفیق یافتن در جهاد فرهنگی در شرایط کنونی کشور توجه جدی به دانشگاه فرهنگیان به عنوان محملی برای بسط علم است./





تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 110168
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت